Nedenstående er eksempler på den brandingmæssige værdi af ‘Hund Forbi’. Se også: Presseomtale af Hund Forbi.

Hund Forbi – hjertesag blev et brand

Vi vil noget andet med vore patienter og kunder end at mødes til den traditionelle brunkage og ønske hinanden god jul. Vi vil lave noget sjovt og betydningsfuldt, hvor vi har hjerte og faglighed med. Noget ægte, hvor vi lærer hinanden at kende.

Dette blev vi i markedsføringsudvalget på Randers Dyrehospital enige om, og efterhånden udviklede vi ‘Hund Forbi’:

  • En årlig aktivitetsdag til fordel for udsatte borgeres kæledyr.
  • Et samarbejde med Randers Kommune om 2 årlige sundhedsdage på værestedet Perron 4 for udsattes kæledyr.
  • Akutbehandling af målgruppens kæledyr på Randers Dyrehospital.
  • En forening, som understøtter ‘Hund Forbi’-indsatsen.

‘Hund Forbi’ blev en bragende succes allerede fra første aktivitetsdag i 2016, og har i dag en stor betydning for klinikkens identitet, brand og kunderelationer. Også målt i presseomtale og anbefalinger på sociale medier har ‘Hund Forbi vist sig at være noget af et scoop. Og lige så vigtigt: Randers Dyrehospital brænder for projektet og når helt ind til virksomhedens ‘why’, når projektets midler og deres frivillige arbejde redder dyr, som ejerne ikke ville have råd til at få behandlet uden ‘Hund Forbi’.

Opgaverne med at være ansvarlig og udføre alt vedrørende projektets kommunikation samt min tovholderfunktion for frivilliggruppen er noget af det sjoveste og mest meningsfulde. Sidstnævnte del hører til mit frivillige bidrag til Hund Forbi.