Så er vores ESG-rapport endelig blevet færdig.
Lille aftryk og påvirkning
Vores E (Environmental) i form af klimaaftryk og miljøpåvirkning er heldigvis ikke stort. Af gode grunde for vi er ikke så mange og vores arbejde er primært ved computer på kontor og klinikker. Vi gør, hvad vi kan i det små for at holde det nede.
Forhåbentlig stort aftryk og påvirkning
S’et (Social) og G’et (Governance) er derimod områder, hvor vi rigtig gerne vil sætte aftryk og påvirke. Vi ser områderne i et bredt perspektiv for bæredygtighed og ansvarlighed. Hvordan er det vi agerer i verden, i branchen med vores netværk og hinanden som virksomhed, team, mennesker, ledelse, medarbejdere?

Ja, det siger rapporten en masse om, og ikke mindst trivselsrapporten, som indgår, er vi stolte af. Det er da bestemt med en vis stolthed, at vi åbner op for posen om vores virksomhed og vi håber, at du har lyst til at læse med: PraQtice ESG rapport

