Frederikssund Tandcenter fik styr på økonomien
I 2011 indledte Christian et samarbejde med klinikejerne Birgitte Knudsen og Jannet Daarbak på Frederikssund Tandcenter. På daværende tidspunkt var den økonomiske situation ikke alt for god. Kunderne fik excellent service og fagligheden var god, men strategien lå ikke fast, og det knirkede i samarbejdet med medarbejderne. Opgaven gik ud på at lave en strategi med bred tilslutning, at skabe en ny kultur præget af holdånd og samarbejde. I tillæg skulle der skabes bundlinje og overblik over økonomien. Det lykkedes til fulde. I dag er min opgave at sikre kontinuerligt fokus på økonomisk strategi og opfølgning, hvilket klares over Skype og med kvartalsvise møder.
De to ejere medvirkede som case i forbindelse med lanceringen af kurset ‘Styr på klinikken’, som Christian gennemførte på tandlægemarkedet i 2015. Se videoen her:
I forbindelse med kampagner og organisationsændringer har Anne lavet kundekommunikation for klinikken (kundeportrætter, pressemeddelelser, Facebook mv).