3 DAGE MED FOKUS PÅ:
✔️DEN ANERKENDENDE TILGANG TIL SAMTALE
✔️MEDARBEJDERSAMTALER, DER STØTTER OG ANSVARLIGGØR
✔️KOMMUNIKÉR KLART UDEN AT VÆRE HÅRD
Efter vores mange års erfaring i branchen og samarbejde med over 100 klinikker ved vi, at kommunikation er det område, som allerflest ønsker hjælp til. Dette kursus er for ledere og mellemledere (både ejere og ansatte) og er udviklet netop for at imødekomme de behov, som rigtig mange har for at blive styrket i deres kommunikation.
Flere dyreklinikker har allerede haft fornøjelsen af de to dygtige kursusledere og kan nikke genkendende til, at du:
  • får redskaber til at føre samtaler, der leder til gode resultater
  • får konkrete feedbackmodeller
  • lærer spørgeteknikker
  • lærer at tilpasse budskabet til modtageren
  • lærer at lytte til kunden på flere niveauer
  • bliver skarp på, hvad der motiverer og hvad der dræner dig
  • får viden om stress, trivsel og forebyggelse
  • lærer at spotte tegn på stress og tage samtalen om det
  • får redskaber og metoder til god mødeledelse
  • bliver bevidst om, hvordan I lever jeres værdier
Kast dig ud i denne enestående mulighed for at træne, høre spændende oplæg, udvikle dig og få redskaber og modeller, som du kan bruge i alle mulige kommunikations- og relationssammenhænge.
Praktiske oplysninger
Kurset udbydes af Vetfællesskabet.
Tilmelding, kursusprogram og praktiske oplysninger finder du på Vetfællesskabets hjemmeside her.