Afbestilling- og betalingsbetingelser arbejdsglædeworkshop

Afbestillingsbetingelser

Afbestilling skal foregå via det link, som du finder i mailen fra NemTilmeld, som du modtog ved tilmeldingen. Grundet hotellernes betalingsregler gælder følgende ved afbestilling:

  • Ved afbestilling tidligere end 3 måneder før arrangementet refunderes det fulde beløb.
  • Ved afbestilling senere end 3 måneder før arrangementet refunderes 50% af beløbet.
  • Ved afbestilling senere end 2 måneder før arrangementet refunderes pengene ikke.

Hvis du bliver forhindret i at deltage

Hvis du bliver forhindret i at deltage, er du velkommen til at give din plads til en kollega. Du skal sørge for at få ændret navnet inde under redigér tilmelding i linket fra NemTilmeld, som du modtog ved tilmeldingen senest 1 uge før workshoppen.

Hvis du ikke sender en kollega, så bedes du sørge for at melde afbud inde i linket fra Nem Tilmeld hurtigst muligt, tak.

Betalingsbetingelser

Betaling foregår via kort eller tilsendt faktura. Der pålægges gebyr på 100 kr. ved udsendelse af 2. rykker samt 100 kr. mere for hver ekstra udsendt faktura.