Mit arbejde med web handler i høj grad om at byde folk indenfor, så de føler sig velkomne hos virksomheder. Det foregår på hjemmesider, sociale medier og igennem nyhedsbreve.
Jeg har en god forståelse for at opbygge virtuelle fællesskaber (communities), som bliver virksomheders ambassadører. I mit arbejde lægger jeg stor vægt på at finde frem til din virksomheds DNA og i samarbejde med dig opbygge en ‘Tone of Voice’; altså din virksomheds stemme. Det giver troværdighed, genkendelighed og gør kommunikationsarbejdet lettere.
To diplommoduler i digital journalistik (‘I samspil med brugerne’ & ‘Koncept og workflow i sociale medier’) har givet mig en masse ekstra dimensioner og ballast i dette arbejde.
Typisk står jeg for at lave en hjemmeside, en skabelon til nyhedsbreve og hjælper virksomheder i gang med sociale medier. Efter en indkøringsperiode overtager virksomheder mere og mere selv disse kanaler og kan let køre ud af samme spor.
Jeg administrerer, laver indhold og annoncerer på sociale medier for en række virksomheder. Mine opgaver inden for annoncering omfatter kampagner, eksponering af events, leadannoncering, retargeting, optimal brug af Facebookpixel og kundekartoteker samt interaktion imellem hjemmeside og sociale medier. Altid med et skarpt overvågningsblik, gerne med splitests og selvfølgelig med analysearbejde og afrapportering.
Jeg arbejder med SEO, annoncering, Google Analytics, AdWords og flere andre værktøjer til at optimere din position på nettet.
praQtice samarbejder med webudviklere, som løser tekniske opgaver samt IT-support af hjemmesider.