I 2016 blev Hamar Dyreklinikk relanceret med en tydeligere profil, ny designlinje og hjemmeside. Hamar Dyreklinikk i Norge havde i mange år kæmpet med økonomien og en ny ejerkreds ønskede en opgradering af kundekommunikationen. Anne stod for processen og udførelsen samt koordineringen. Hamar Dyreklinikk er kendetegnet ved at have en meget tæt tilknytning til kunder og patienter. Mange kunder ‘dropper forbi’ og forretningsområdet er primært inden for de forholdsvis gængse typer af behandlinger og konsultationer. Hamar Dyreklinikks brand og markedsføring er blevet bygget op ud fra denne ‘plads’ i markedet. Klinikkens tagline ‘hjemmekoselig klinik’ blev udviklet. Hjemmesiden er udviklet ud fra værdierne: Hyggelig, prisvenlig, hjertelighed. Den nye profil har båret frugt med mere aktivitet på sociale medier, flere anmeldelser samt besøg på hjemmesiden. Desuden er klinikkens økonomi er siden blevet forbedret.

Læs mere om Hamar Dyreklinikk.no